29 Mart 2009 Pazar

Havuç Topları/Yalancı Cezerye

Lokum bunlar lokummm... :)



Tarif www.gizemlitarifler.com adresinden...
(Ben miktarlarda bazı ufak değişiklikler yaptım)

Malzemeler

6 orta boy havuç

Yarım paket petibör bisküvi

Yarım çay bardağı ceviz

6 yemek kaşığı şeker

2 yemek kaşığı hindistan cevizi



Yapılışı:

Rendelenmiş havuçlar ile şekeri tencerede suyunu salıp çekerek

yumuşayana kadar pişiriyoruz.

Biraz soğuduktan sonra içine kırılmış bisküviler ile cevizleri ekliyor

ve

elimizle ufak köftecik şekli verdiğimiz tatlıları

hindistan cevizi ile kaplıyoruz...


Fotoğraflar: Alp & Ben






























3 yorum:

  1. nesli,
    senin önerin üzerine ben de bu tatlidan yaptım :)
    ama ben yarim kilo havuca 1 bardak esmer seker koydum. sanırım senin ölçün daha iyi. çünkü bir bardak şeker fazla geldi, bence çok tatlı oldu.
    ama yapımı kolay (ben bile yapabildigime göre ;) ) ve tadı da cezeryeye benziyor.
    ellerine saglık hayatımmm :)

    YanıtlaSil
  2. neslihan hanım ben gizem. emeğime gösterdiğiniz saygıdan dolayı çok teşekkür ederim. elinize sağlık çok güzel görünüyor. www.gizemlitarifler.com

    YanıtlaSil
  3. Gizem Hanım Merhabalar...
    İltifatlar için sağolun :)
    Asıl böyle güzel ve pratik tariflere sitenizde yer verdiğiniz için ben size teşekkür ederim....

    YanıtlaSil