17 Mart 2009 Salı

Ablamın Bizim Evde Arkadaşlarıma Verdiği Akşam Yemeği - Bölüm 1 :)

Reyhan'ın Amerikan Salatalı Patates Dolması
Malzemeler
1 Kilo patates
Yarım limon
3 kaşık zeytinyağı
Maydanoz ve/veya Dereotu
Tuz
Amerikan Salatası: (Garnitür+ Mayonez + Turşu)
Hazırlanışı:
1 kilo patatesi soyup, doğrayıp, az suda haşlıyoruz. Pişen patatesleri çatalla ezip içine limon suyu ve yağı ekliyoruz. Biraz soğumasını bekledikten sonra içlerini oyarak dolma şekli veriyor ve amerikan salatasını koyuyoruz.
Seviyorsanız patatesin içine rondodan geçirdiğiniz dereotlarını koyabilir ve/veya dolmaların üzeri ile yanlarını maydanoz ile süsleyebilirsiniz...
Afiyet olsun :)

3 yorum:

  1. Yıllardır o blog benim bu blog senin dolaştıktan sonra sonunda benim de bir blogum var, çok mutluyum, şimdi sıra geldi yemek yapmaya :))))

    YanıtlaSil
  2. neslicim ben dilek ablan blogun hayırlı olsun çok güzel, biraz geç oldu ama burdan yazmayı yeni öğrendim ve ismim özdilek olmuş nasıl oldu anlamadım :) tariflerinden deneyecem günümde :))

    YanıtlaSil
  3. dilek ablacığımm,senin tariflerini denemen demek benim için bir fırın ekmek yeme mertebesine ulaşmak gibi :) Çok teşekkür ederim iltifatlar için....

    YanıtlaSil